Chasing a dream - Reisverslagen van Kim Proenings - WaarBenJij.nu Chasing a dream - Reisverslagen van Kim Proenings - WaarBenJij.nu

Chasing a dream

Van Schiphol naar London,
Van London naar Cape Town...
Backpackers bus naar a sunflower stop...en hopelijk meteen Shark Cage Dive-en met het beruchte witte haaitje :)

Verdere plannen voor die komende 2 weken nog niet in zicht of bekend...maar het gaat zeker een knaller worden!

Op 20 Mei zal ik beginnen aan wat me naar Afrika heeft gebracht.
Vrijwilligerswerk bij Operation Bobbi Bear.
Werken met mishandelde en seksueel misbruikte kinderen em het te grote HIV/AIDS probleem aanpakken...

Heel HEEL benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen :)

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2014

From Gogo to Tula

11 Februari 2014

11 weeks and NOT counting...

12 Januari 2014

Drukke weken en openvallende monden

29 December 2013

Hello this is South Africa..... again

27 Mei 2013

Just a little bit late....:)
Kim

Sawubona!! Eindelijk is het dan zover...Ik ga mijn droom waarmaken en reizen naar Zuid-Afrika! Vanuit Kaapstad zal ik mijn reis voortzetten naar Durban met de BazBus langs de mooie en lange kustlijn. Eenmaal aangekomen in Durban zal ik 6 weken lang vrijwilligerswerk gaan doen in Amanzimtoti bij het Bobbi Bear Project. Een project dat zich inzet voor mishandelde en seksueel misbruikte kinderen.

Actief sinds 24 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6436

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 29 Juni 2013

Chasing a dream

Landen bezocht: