Nog effe... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Kim Proenings - WaarBenJij.nu Nog effe... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Kim Proenings - WaarBenJij.nu

Nog effe...

Blijf op de hoogte en volg Kim

30 Maart 2013 | Nederland, Heerlen

Phoe...
Het komt steeds dichterbij en toch is het nog zo ver weg...
Wachten duurt altijd lang...
Maar...nog 31 dagen voor vertrek en nog 22 dagen werken :)
Nog steeds druk bezig met regelen en onderzoek aan het doen naar alles wat ik in Afrika doen kan.
Al 12 jaar niet op vakantie geweest dus die jaren moet ik natuurlijk even inhalen!
Shark cage dive-en, paragliden, bungeejump van bloukrans bridge, beetje beestjes kijken en enorm genieten van een landschap waar je u tegen zegt, zijn een kleine greep uit mijn to do lijstje voordat ik aan mn project begin.
Ben dan ook erg benieuwd wat me daar te wachten staat...
Deze jongedame kan nog steeds niet echt bevatten dat ze over een maandje in Zuid-Afrika zal zijn...Laat staan dat ze dan 2 1/2 maand niet hoeft te werken!!

Kortom, de tijd gaat me niet snel genoeg...


  • 30 Maart 2013 - 14:42

    Anne:

    Aaah heerlijk die voorpret! Spannuuunnd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Sawubona!! Eindelijk is het dan zover...Ik ga mijn droom waarmaken en reizen naar Zuid-Afrika! Vanuit Kaapstad zal ik mijn reis voortzetten naar Durban met de BazBus langs de mooie en lange kustlijn. Eenmaal aangekomen in Durban zal ik 6 weken lang vrijwilligerswerk gaan doen in Amanzimtoti bij het Bobbi Bear Project. Een project dat zich inzet voor mishandelde en seksueel misbruikte kinderen.

Actief sinds 24 Maart 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 6445

Voorgaande reizen:

01 Mei 2013 - 29 Juni 2013

Chasing a dream

Landen bezocht: